მას შემდეგ,
რაც აშშ-ს პირველი ლედი მელანია ტრამპი საზოგადოების წინაშე
Dolce & Gabbana-ს 51. 500 დოლარად შეფასებულ ჭრელ,
ყვავილებიან ქურთუქში წარსდგა, ბრენდი განსაკუთრებული ყურადღების ქვეშ
მოექცა.
დიზაინრებმა ახალი მაისური შექმნეს, რომელსაც სწორდ ეს ჰეშთეგი ამშვენებს: "BOYCOTT Dolce & Gabbana". მაისური განსაკუთრებული მოწონებით სარგებლობს. ამჟამად, მისი შეძენა მხოლოდ კომპანიის ოფიციალურ ვებგვერდზეა შესაძლებელი: dolcegabbana.com. "ბრენდი ორივე შემთხვევაში მოგებულია. მაშინაც თუ მაისურს მის მიმართ კეთილად განწყობილი ადამიანები შეიძენენ და მაშინაც, თუ მას ნეგატიურად განწყობილი ადამიანები შეიძენენ, რადგან ახლა, ასეთების რაოდენობა გაცილებით მეტია",- აცხადებენ მარკეტოლოგები.
Our Interview with Eliso Bolkvadze was planned as early as summertime, but in the pianist’s life, there are so many things,